Реєстрація ПП

Швидко як ніколи!

ІНФОРМАЦІЯ, ЯКУ НАДАЄТЕ ВИ

  • назва фірми;
  • копія паспорта та ідентифікаційного номеру власника (-ів) та директора;
  • місцезнаходження підприємства - якщо у Вас немає приміщення в м. Києві, наша компанія запропонує Вам юридичну адресу;
  • розмір статутного капіталу нового ПП і розподіл часток. У разі формування майном – перелік майна і вартість кожного об’єкта (вартість визначається оцінкою учасників);
  • основні види діяльності;
  • вибір системи оподаткування;
  • телефон, що указується в усіх документах;
  • довіреність (нотаріально оформлена).

ДОДАТКОВО СПЛАЧУЄТЬСЯ

  • послуги нотаріуса від 400 грн.
  • отримання свідоцтва платника ПДВ - 1 450 грн.
  • отримання свідоцтва платника єдиного податку - 950 грн.

ЩО ВИ ОТРИМУЄТЕ

    виписку про державну реєстрацію;
      опис документів поданих державному реєстратору;
        протокол;
          довідку з органів статистики;
            печатку (за бажанням замовника).

Щоб замовити послугу, заповніть всі поля та натисніть кнопку "ВІДПРАВИТИ"

Попереднє замовлення

       Реєстрація приватного підприємства – дуже популярний варіант для сучасного бізнесу. Ми пропонуємо реєстрацію юридичної особи даного виду буквально «під ключ». Наші фахівці зможуть надати Вам всі необхідні консультації. Всі необхідні документи будуть зібрані, а також відповідним чином завірені нотаріально. Цей етап вимагає вашої участі, але все інше ми зробимо самостійно. Вам залишиться тільки прийняти виконану роботу. Подавати документи до органів державної реєстрації ви можете особисто або спеціальним листом. Але якщо за справу візьмуться наші фахівці, реєстрація ПП буде проведена на найвищому рівні і в повному обсязі. Відповідальні особи належним чином візьмуть пакет документів, а по завершенню встановленого законодавством терміну ви отримаєте відповідні довідки і оформлені рішення.


    Виїзд фахівця і доставка документів по Києву в офіс безкоштовно!